2010. június 1., kedd

paprikás csirke

Halihó!

Nos, újabb hét telt el, egyre gyorsabban…

Igazából a héten nem történt semmi, iskolába nem sokat jártam, mivel még mindig fájt a torkom. Meg hát nem is vonz annyira, de azért néha benéztem a normálisabb órákra. Pénteken az ikrek szülinapja volt, 16., nem volt nagy banzáj, csak a nagynéni jött meg a fia, meg a csajoknak 3 barátnője, és ennyi. Volt sós kaja, meg csokis-epres torta…nem kell mondanom, hogy nagyon finom volt. Péntek délben ismét ebéd nálunk, de csökkentett létszámban. Délután alvás, ikrekkel Harry Potter nézés. Este 5en (anya, barátja, ikrek és én) étterembe mentünk vacsorázni. Carol egész hétvégén Riberon-ban volt egy egyetem workshop-ján, méghozzá az orvosin. Csak vasárnap este ért haza. Visszatérve szombatra, este Sinaival és Carol osztálytársammal Raizesbe mentünk, más lehetőség nem igen akad itt Dracenaban ugyebár. Nem volt rossz, az este folyamán még pár osztálytársunk csatlakozott hozzánk. Vasárnap nagyszülőknél ebéd, számomra az utolsó, mert a héten már költözök vissza első családomhoz…igen, letelt a 3 hónap ennél a családnál. Hihetetlen, de igaz. Délután alvás, csajoknak tanulás, rossz idő lévén nekem Harry Potter, egyéb film hiánya miatt. Egész este szakadt az eső, hideg volt, itt az ősz. Csak a levelek nem hullanak…J

Hétfő…iskola… 6:40-kor csörgött az órám, kinyomtam, kinyitottam a szemem, majd mondtam…én ma csak később megyek… így is tettem, csak az utolsó 3 órára mentem be, ami egy nyelvtan és 2 matek lett volna…lett volna…leraktam könyveimet a terembe, mentem ki szünetre, Sinai fut felém: Nóra, végeztem mára, vegyünk ki filmet és nézzük a te házadban… Mondom csak most érkeztem. De semmi baj. Mehetünk. J

Hétfő estére pedig beígértem egy kis paprikás csirkét a családomnak, mert nemsokára költözöm. Hogy én mire vállalkoztam… de amikor a végén megkóstoltam…felsikítottam: ugyanolyan íze volt mint az otthoninak…És mivel a paprikás csirke nem igazi nokedli azaz csusza nélkül, nekiálltam. Nagylyukú sajtreszelő volt, de nem ment át rajta a tészta. Na ilyenkor pedig bevetettem Sinait, aki eddig csak a hangulatról gondoskodott, hogy fogjon két kávékanalat és szaggassa bele a vízbe. Szóval a csusza is meglett. És hogy fogyjon a zacskós krumplipürém, csináltam azt is hozzá. Amúgy megjegyezném, hogy ez a specialitásom: a zacskós cucc, só, margarin, tej, olivaolaj, mexikói erőspaprika by Sinai és reszelt sajt. Egyik este csináltam a csajoknak a vacsorához, jobban ették, mint a cukrot. Nos a tapasztalat: Sinainak nagyon ízlett, rájárt még ott a főzés közben is. J Családnak is ízlett, többször is vettek belőle. Anya nálam kicsapta a biztosítékot amikor rákérdezett: „Nóra, megmelegítetted a RIZST????” Hát mondom ehhez rizs….hmmm…furcsa…de ha akarod, EDD! Hogy ezek a brazilok nem tudnak egy vacsorát kibírni a rizsük nélkül. Még jó hogy nem csapott bele egy merőkanál babot a paprikás csirkémbe….

De nagyon büszke vagyok magamra, mert életemben nem főztem, nem hogy paprikás csirkét!!!!

Majd a képek beszélnek…

Csók mindenkinek!





Ez még a konferenciáról hazafelé menet...kórház előtt várakozás Timre :)

Szombat Raizes: Sinai, Carol

Ikrek (Jaqueline és Jessica) sweet 16.

És hát a két kutya.... (Nino és Nina)

Ismét az újságban, még a konferenciáról (ez az átka, ha egy Rotarys újságíró...mindig benne leszel az újságban)


Sinai és a csusza-szaggatás :)

Család

És hát a remekmű....

2 megjegyzés:

  1. Jól néz ki a cucc, most már nem úszod meg a főzést otthon sem...
    A nokedli buci nudlinak is megfelelne....nagyságra

    VálaszTörlés
  2. mondtam én hogy menni fog...
    és tényleg :D
    nagyon büszke vagyok rád :D
    puszi

    VálaszTörlés