2009. október 22., csütörtök

3 HÓNAP


Sziasztok!

3 hónapos brazíliai kint létemből kifolyólag megleplek titeket egy bejegyzéssel így a hét közepén. Igen, nehéz elhinni, de 3 hónapja kint vagyok, az ¼-e már eltelt és ezek után még gyorsabban fog telni – legalábbis az „öregek azt mondják”. Családváltás, Rotary-s túra, karácsony, újév, családváltás, húsvét, családváltás és vége.

Ez a 3 hónap vegyesen telt, nem sok utazással, de annál több tapasztalattal. Ha magát Brazíliát nem is ismertem még meg annyira, az életet, az embereket, a szokásokat már „mais ou menus” (kedvenc kifejezésem) igen. Csalódtam a dolgokban kellemesen és nem kellemesen is, de hálistennek a kellemes csalódások többségben vannak. Lehet furán fog hangzani, de hiányzik Európa a maga rendezettségével, tisztaságával, pontosságával, némely szokásaival. Viszont nehezen tudom majd elfeledni az itteni boldogságot, vidámságot, jószívűséget.

A napokban családot váltok majd, várom is meg nem is. Új dolgok, új emberek, új ágy… ja igen, gyorsan legyártottak nekem a bútorgyárukban egy új ágyat, hát könnyen vannak egyesek. De azt hiszem ki fogom bírni ezt a 3 hónapot a medencés házban. J

Iskolában nem történik semmit, hideg van a légkondi miatt. Míg kint mindenki megfő és rövidnadrágban rohangál, addig mi pulcsiban, valaki kabátban ül a teremben. Nem értem miért nem kapcsolják ki vagy veszik kisebbre. Tegnap az egyik biológia tanár rámszólt ótán, hogy ne játsszak a telefonomon. Mindenki röhögött és mutogatott, hogy miért ilyen köcsög a tanár, hisz cserediák vagyok, nem értek semmit (főleg a genetikából…). Nade mindegy, a 2. óra előtt már inkább gyorsan felrohantam a könyvtárba, nehogy belém kössön amiatt is, hogy lélegezni merek.

Tényleg nem történt semmi a héten a kis honvágyon kívül.

Rakok fel pár képet, csak úgy „érdekesség” képen!

Csók mindenkinek. Aztán nekem öltözzetek be jól, nehogy megfázzatok a nagy hidegben odahaza. J




Annyira imádom a pálmafákat :)


"Lógnak a pálmafán a kókuszok..."


Először azt hittem, ez egy társasház, de tévedtem: EGY HÁZASPÁR lakik benne....2 ember :O

2 megjegyzés:

  1. ohhóóóóóó barááátom!!!3 hónap?!?!már???:)hát örülök,hogy jól telnek a napok...Brazília mindig is szép és csodálatosan furcsa marad..:)

    én most voltam Hamburgban egyik brazil haveromnál,igen tetszett...végre portugálul beszélni egész nap!:)
    amúgy hogy megy a nyelv???:)furi,mi?!:)

    puszillakkk

    VálaszTörlés
  2. ohhóóó Emcsi jaja, 3 hónap, já. :)
    Portugál megyeget, bár írni szinte nem tudok, csak beszélni. Nagyon sokat megértek már, és a válaszolás is jól megy már. Tanárhoz sajnos nem járok, kicsi a város, nincs rá nagyon lehetőség. Nade majd ha hazamegyek, kipróbálhatod rajtam amit tanulsz az egyetemen. :)

    beijos!

    VálaszTörlés