2009. október 16., péntek

hétköznapok és péntek

Sziasztok!!

Egyszerűen nem tudok elaludni, ezért gondoltam megosztom veletek gondolataimat, hátha valaki a reggeli kávézgatás mellett az én blogomat akarja olvasni. :D

A héten nem nagyon volt semmi a Rotary-n kívül, iskola szokásos, főleg hogy csütörtökön nem is mentünk. Aznap a " Dia de Professoras", azaz tanárok napja volt, és a Terceirao, tehát a végzősök úgy gondoltuk, nem megyünk be aznap iskolába, megkíméljük a tanárokat. Egy-két-három ember elment reggel, csakhogy megnézze mizujság, de aztán gyorsan haza is mentek. Sokan lógásnak nevezik azt, amit csinálok, de higgyétek el, nem azért teszem, mert annyira jó otthon ülni és TV-zni, vagy inkább interneten nézni a semmit. Egyszerűen annyira unalmas az iskola, annyira kényelmetlenek a padok, annyira nem értek semmit és annyira elálmosodom, hogy inkább hazajövök. Megvárom a szünetet, mert akkor buli van, meg beszélgetés meg hasonlók, aztán szépen hazakullogok. Néhanapján, többek között hétfőn, kedden és csütörtökön bent maradok egész nap, de csak mert akkor az utolsó órákat szeretem és értem is valamennyire. (matek, történelem)
Ma este elméletileg Sinai első házába mentem volna Mexikói vacsira, de végül elmaradt. Így végül csak bementünk kicsit délután a városba, pénzt levenni, telefont feltölteni stb. És megkaptam Sinai-tól a szülinapi ajándékomat, bár igaz kicsit megcsúszva. De vhogy ennek örülök a legjobban: egy bögre, amin az egyik közös képünk van. És ezzel a szöveggel, persze angolul: A mi barátságunk nagyon érdekes/vicces. Te magyar vagy, én mexikói, Brazíliában vagyunk és angolul kommunikálunk. Mit fogok én csinálni nélküled a következő évben??? Boldog szülinapot, Nóri (ÉS A BOLDOG SZÜLINAPOT, AZ MAGYARUL) Amikor átadta az egyik snackbar-ba, ahová beültünk enni valamit, mindkettőnknek könnybe lábadt a szeme. Ilyenkor érzi az ember, hogy milyen rossz is lesz majd egy év után elválni egymástól.
Este vacsorázni mentünk anyával, apával, 4. szülőkkel és Jotaval. Lukinhas és Carol is jött velünk, mert egyedül vannak otthon ma éjjel. Hú nagyon jót ettünk Carollal, ilyen töltött krumplit, ahh végre krumpli, isteni volt.:) Sokat beszélgettünk, nevetgéltünk, azt hiszem jól elleszek majd velük a következő 3 hónapban. :)
Ja igen. Nem tudom mikor költözöm, apa azt mondta már a jövő héten, de 2. anyukám vmilyen kivizsgáláson van, szóval lehet csúszik a mutatvány. Nade sebaj, örülök is neki, meg nem is, nincs kedvem elkezdeni pakolgatni a cuccaimat. :S Juj, beleképzeltem...
Apa nagyon aranyos volt, bár lehet ez már a sokadik sörnek volt köszönhető, ezt mondta: Minha casa é sua casa tambem=az én házam a te házad is. Hát mondom jólvan, majd még a szavadon foglak, ha vmelyik házban rossz a kaja mondjuk vagy nyikorog az ágy. :D
Este Raizes-be mentünk volna osztálytársakkal, de fél 12-kor még senki sem tudott mondani semmit, így úgy döntöttem, hogy inkább átvetkezem pizsamára, és elmegyek szunyókálni. De előtte gondoltam írok nektek egy kicsit...
Jaj és a 3. családomban lett egy kutya, egy 2 hónapos kis Bison frisé valami, vagy hasonló, hát nagyon kis éééédes. Már csak a 4. családomat kéne meggyőzni, hogy vegyenek, mert ott csak macska van.

Azt hiszem most kezdődik el az az érzés, hogy nem akarok hazamenni. Vagyis akarok, de nehezen tudnám itt hagyni ezeket az emberkéket. És igazuk volt azoknak, akik azt mondták: az első 3 hónap a nehéz és a karácsony. (bár azt még nem tudom.)Jövő hét csütörtökön lesz 3 (!) hónapja hogy itt vagyok, tehát az 1/4-e már eltelt. 8 vagy 9 hónapom van már csak hátra és így belegondolva nagyon kevésnek tűnik.

Na mára / holnapra ennyi, majd írok, ha történik valami izgalmas.
Jaj és hát a hétvégén van a Brazil Nagydíj Interlagos-ban, sajnos nem jutottam el oda, nade majd nézem a tv-ben, a brazil Palik tolmácsolásában.



csók nektek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése