2009. október 4., vasárnap

Születésnap

Sziasztoook!


Nos akkor az első bejegyzésem felnőttként. J

Egy eseménydús hétvégén vagyok túl ismét… hát igen, a 18. születésnap. A család egy kis party-t szervezett, 37 vendéggel, szakáccsal, lufikkal, tortával és sok-sok szép ajándékkal. Először úgy volt, hogy nem hívhatok meg sok osztálytársat, de végül rájöttek, hogy ez az én születésnapom, szóval a végén engedtek. ;)

Szombat délelőtt anyával vásárolni mentünk, többek között szupermarketba, cipőboltba stb., délután pihenés, ház-díszítés, majd este party! Már említettem, plusz-mínusz 37-en voltunk: barátok, osztálytársak, fogadócsaládok, „keresztanyám”, nagypapa. Mindenkitől nagyon szép ajándékokat kaptam, a legjobban talán annak a festménynek örültem, amit a 4. anyukám festett nekem. (bár még mai napig nem tudom, hogy hogyan fogom hazavinni. J ) A vacsora nagyon finom volt, a Rotary Club egyik szakácsa jött hozzánk főzni. Sült csirke parmezánnal, 3 féle tészta, és saláta. Isteni volt… J Majd jött a torta, Boldog Születésnapot éneklés, természetesen portugálul „Parabens pra voce…”. Fél 1 körül mi fiatalok bementünk a városba, egy pub-ba, beszélgettünk, iszogattunk, majd 3 körül mentünk haza, mert mindenki nagyon fáradt volt és másnap még egy másik születésnapi ebéd várt rám a nagyszülők házában, mivel a nagypapa szerdán lesz 76 éves. Nade előtte… reggel 6kor felébredtem és nem tudtam visszaaludni, ezért skype-oltam egyet anyuékkal, majd visszafeküdtem szunyókálni olyan fél 11-ig. Anya azzal várt, hogy Nóra jött egy csokor rózsád. Hmm mondom ki ez a kedves osztálytárs. Nyitom ki a kisborítékot, gondoltam azt fogom majd látni, hogy Happy Birthday vagy Feliz Aniversario, de nem . BOLDOG 18. SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNUNK: ANYU, APU, GÁBOR, SÁRA, MAMA, PAPA…hirtelen még a lélegzetem is elállt, nem tudtam hogy most mivan, ezt meg hogy csinálták. 18 szál rózsa Magyarországról??? De aztán kiderült, hogy hogyan… J KÖSZÖNÖM MÉGEGYSZER!!!!!! (és ha 10x nem számoltam át akkor egyszersem, de csak 13 szál van...)

Szóval vasárnap ebédre, churrasco-ra mentünk a nagyszülőkhöz, ahol természetesen a család apraja-nagyja ott volt. Torta a nagypapának, éneklés és egyebek. 3 körül már el is jöttünk, mert fárdtak is voltunk és otthon pakolni kellet. 4 körül Sinai jött át, beszélgettünk, a 2011-es Európa túránkat tervezgettük :D:D, majd este vacsora, fürdés-torna-napozás és alvás, mert születésnap ide vagy oda, hétfőtől újra iskola...:S

Nézegessétek a képeket, a héten majd még lesz több is!

MINDENKINEK KÖSZÖNÖM AZ E-MAILOKAT, ÜZENETEKET, ARANYOSAK VAGYTOK!!!!!

CSÓK MINDENKINEK!!!

A csokor, ami otthonról jött (már mindenféle diszítés nélkül, reggeli után a konyhaasztalon...)


Az ajándékaimmal

Brazil szokás: az első szelet torta nem az ünnepeltnek jár, hanem annak, akinek az ünnepelt adja megtiszteltetésből. Én a szülőknek adtam. (L) MUITO OBRIGADA!!!

3. családom (csak a testvérek)

Rotary-s keresztanyám (Zsilla 2.) :), DÓRIS

Cserediákok Dracena-ban (Németország, Magyarország, Mexikó)

Comida....gostosoooo :)

Hölgyeményekkel :) Mintha szappanoperába csöppentem volna...

Osztálytársak - amo muito tudo isso (L)

Legjobbak (L) (Remélem látszik: mindkettőnk karján a francia szalag, és még a körmeink is pirosak/kékek...)

Sinai...LOUCA :)

2. családom (Giovanni nélkül, aki USA-ban teniszezik éppen)

Apa, anya és én...nem tudom min nevetünk ("Mosolyogj és a világ visszamosolyog Rád")

Kívántam valamit...majd meglátjuk valóra válik-e

Cserediákok és keresztanyjuk :)

Sinaiii

Heitor-brother in law :)

Sinval, Mantova :)

A zöldfelsős osztálytársam, a többi...foggalmam sincs. De aranyosak voltak :)

Marcia :)


Ez már a nagypapa születésnapja vasárnap


Büszke nagypapa az unokákkal (vannak egy páran és ez még nem az összes)

További képek a hét folyamán...


Ezt a videót pedig érdemes megnézni.... "boldog szulinápoot, boldog szulinápoot...." :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése