2009. október 12., hétfő

Sziasztok!

Akkor következik a hétvége 2. fele. Vasárnap folyamán semmi különöset nem csináltunk, délelőtt sokáig aludtunk, mert mindenki nagyon fáradt volt. Megebédeltünk, majd délután ismét punnyadás. Este pedig misére mentünk, majd nagyszülőkhöz, onnan pedig kicsit később Junqueira-ba, az Averuva Fesztiválra, ismét. De ezentúl a szülőkkel. Ez azt jelentette, hogy csak csökkentett üzemmódban volt megengedve a bulizás.

A szokásos baráti társaságból is jöttek velünk, körülnéztünk, megvacsoráztunk a japán kajáldában (már megszoktam, hogy ahhoz képest, hogy Brazíliában vagyok, majdnem több japán kaját eszek, mint brazilt.) Majd elmentünk megnézni a rodeo-t, de már csak egyet láttunk, mert a végére értünk oda. De nem is baj, elég volt nekem ennyi, elég félelmetes, mit ne mondjak…

Majd következett az aznapi show, a Calypso együttes lépett fel. Megoszlanak a vélemények, ízlések és pofonok, nekem annyira nem jött be.

Majd Márcia telefonált, hogy nem vagyok-e én is ott. Mondom de, itt vagyok… :D Így összefutottunk és a koncert hátralevő részében vele és barátaival voltak. Mindenkinek be lettem mutatva, a végén már csak én volt az „Hungria”. Imádom ezeket a brazilokat, komolyan.

Ma pedig elméletileg Panorama-ba mentünk volna, de zuhog az eső és hideg van, szóval otthon maradtunk. Ma Nossa Senhora napja van, tehát Szűz Mária ünnepe, így senki nem dolgozik, iskola sincs. Ebédre anya rokonaihoz mentünk, majd hazajöttünk aludni, mindenki nagyon fáradt.

Nézegessétek a képeket!!!

Csók mindenkinek!





Kleitinho, a család legkisebbike :)

Úgysem találnátok ki, mi ez, ezért elmondom: NARANCS ->>nagyszülők farmján terem

Aceruva osztálytársakkal

Aceruva Márcia barátaival

Calypso

És ez még nem mindenki...

Itt engedték be a népet :)

Anyu, ezt neked fényképeztem

A díjnyertes szőlők és acerolla-k

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése