2009. október 14., szerda

Sziasztok!

Ezen a héten történt is valami az iskolán kívül, ezért is ez a bejegyzés most így a hét közepén.

Tegnap este (kedden) Rotary gyűlésre mentem, mert a Rotary Club Dracena vendégül látta a District Governor-t, José Uracy Fontana-t. De először ott kezdeném a dolgot, hogy teljesen kiment a fejemből ez a Rotary gyűlés, talán azért is, mert a hétfői ünnepnap miatt teljesen meg voltam keveredve, milyen nap is van ma. Este Sinai ír Facebookon olyan 7 óra tájt, hogy mit fogok felvenni este. Mondom a pizsamámra gondolsz, mert akkor az rózsaszín naci sárga, Londonos pólóval… Nem, nem a Rotary-ra. Mondom jessszus, tényleg. 7 óra volt, 8-óra ott kellett lenni. 40 perc alatt hajmosás, hajszárítás és vasalás, ruhakiválasztás, körömfestés, smink, blézer rendberakás. Anya csak röhögött rajtam, hogy úgy pörgök mint egy kematoxos légy. :D

Nade sikerült elkészülnöm, 8-ra oda is értem, de még szinte alig voltak. Mikor beléptem, láttam, hogy a sok brazil, Rotary-s feleség körbeül egy ilyen tipikus, fontoskodó kis főnökasszonyt. Mindenki őt hallgatta, gondoltam én is odamegyek. Bemutatkoztam mindenkinek, hogy én vagyok a cserediák Magyarországról. Majd kiderült, hogy a körbeült hölgyemény a governor felesége, azért púderozott ott neki mindenki. Hát mindenesetre kicsit vicces látvány volt így kívülállóként figyelni. Majd megérkezett Sinai is, aki annak ellenére, hogy a Rotary Club Dracena Imperial-nál van. Dóris is jött, a „keresztanyám”. Szokásos módon sok-sok beszéd, köszöntés, ajándékátadás stb. Mindezek előtt be lettem mutatva a governor-nak, elsőként le lettem brazilozva, másodiknak meg nagyon örült, hogy Magyarországról vagyok, aztán a végén pedig megölelgetett és csak annyit mondott: Be free! :) (Légy szabad)

Majd végre elérkezett a vacsora ideje, olyan 10 óra körül, már mindenkinek kopogott a szeme. Sinai-val is összenéztünk egy párszor és olyan kínkeserves arcot vágtunk, mintha a halálunkra készülnénk. :)

Majd olyan 12-re értünk haza, Dóris vitt haza kocsival, másnap pedig iskola…. Hát valami fantasztikus volt felkelni 6:40-kor, majd végigülni 4 biológia órát és 2 matekot, amin a logaritmust vettünk…. :@

Kedd délután pedig kutyát fürdettem…:) mivel mióta a család megtudta, hogy „kutyázom” és vmennyire tudok kutyát kozmetikázni, azóta nem viszik a tacsit kutyakozmetikushoz. Nade persze nem panaszkodom, mert szívesen csinálom.

Egyetlen egy kép készült, és ezt is csak azért osztom meg veletek, mert hát mégis csak ő a Governor. De kérlek, a fejemet ne nézzétek. :D



Piuuuuuca!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése